Alku

23.51


En oikein tiedä kuinka tällainen teksti pitäisi aloittaa. Olen pohdiskellut blogin perustamista jo useamman vuoden ajan, mutta erinäisistä syistä lykännyt päätöstä. Alkuvuoden ajan olen ollut kotona toipumassa monenlaisesta vaivasta ja aika on alkanut käydä pitkäksi. Suuri elämääni iloa tuottava osa on ollut kosmetiikka sekä siihen liittyvät blogit ja YouTube- kanavat. 

Olen aktiivisesti seurannut kotimaisia kosmetiikkablogeja kolmesta neljään vuotta. Kauhean usein en eksy kommenttikenttään saakka, mutta seuraamieni blogien postaukset käyn tarkistamassa päivittäin. Innostuin ihonhoidosta ja kosmetiikasta jo teini-iän kynnyksellä, mutta tuolloin harrastusta rajoitti lähinnä budjetti. Saatuani opiskelut päätökseen ja siirryttyäni työelämään, olen alkanut tuhlata leijonaosan ansioistani kosmetiikkaan ja meikkituotteisiin. 

Käytän päivän aikana monta hetkeä joko käyttäen tai miettien kosmetiikkaa ja ihonhoitoa. Uusien tuotteiden testaaminen ja tulosten seuraaminen ovat minulle terapiaa ja pakokeino ympärillä mylläävästä arjesta. Rakastan järjestellä huulipunia värijärjestykseen ja merkitä tussilla korkkeihin niiden pituuden, kulutusastetta seuratakseni. Kirjoitan ylös kaiken ostamani kosmetiikan ja olenpa joskus hillonnut roskiakin talteen, ajatuksella että sitten joskus, kun perustan blogin. Joulukuussa tapahtuneen muuton myötä nuo roskat tosin löysivät osoitteensa sieltä mistä pitääkin ja nyt en enää ole loppuneita tuotteita säästellyt. 

Tämä blogi on minun kanavani kaikelle ihanalle tyttöhömpälle, niille asioille joita avopuolisoni tuskin jaksaa kuunnella minun kertovan. En ole alan ammattilainen, enkä tiedä ihonhoidosta tai meikkaamisesta muuta kuin sen mitä olen omasta ihostani oppinut ja erilaisista ympäristöistä lukenut. En koe olevani erityisen taitava meikkaaja, vaikka siitä kovasti nautinkin. Kaikki sanomani perustuu siis omaan kokemukseeni, eikä ole millään lailla ammattillisesti relevanttia.

Toivottavasti sinä viihdyt, ja minäkin viihdyn, blogini parissa !

You Might Also Like

0 kommenttia